7 oct 2011

Pseudociencia: Separar en diferentes clases nenos e nenas para mellorar a súa aprendizaxe


Moitos son partidarios de separar os nenos e nenas nas aulas para favorecer a súa aprendizaxe. Non obstante, agora un estudo publicado en "SCIENCE" reflicte que esta segregación non ten base científica e que as diferenzas na aprendizaxe son mínimas.

O estudo baixo o nome de " A pseudociencia da escolarización por sexos" bota nova luz sobre a segregación nas aulas, da que asegura que non é tan vantaxosa no que a resultados académicos se refire, senón que máis ben presenta aspectos negativos xa que a separación por sexos nas aulas contribúe a aumentar os estereotipos e a afianzar o sexismo, dificultando que os nenos interioricen ideas relacionadas coa igualdade de sexos. Cres que en colexios mixtos hai mais fracaso escolar que en colexios donde só haxa mulleres ou homes? Esta demostrado iso?

2 comentarios:

  1. Non só penso que non axude a agrandar o fracaso escolar senón que penso que é malo para os nenos estudar só con nenos do seu mesmo sexo. Pasan a maior parte do tempo na escola e eso vai supoñer que so se relacionen cos do seu mesmo xeito e en ocasións onde estén mezclados non van saber relacionarse con normalidade. Esto provicará que non haxa igualdade entre eles. Entón como claramente ós aspectos académicos non axuda non vexo motivo para facelo porque pola contra vai ser algo malo para os nenos.
    Haizea 1º BAC C

    ResponderEliminar
  2. Mira ben que escribes que empezas dicindo o contrario do que pensas

    ResponderEliminar

¿Estás seguro de que queres comentar?