17 sept 2014

Ler ciencia no IES de Ponteceso

30 comentarios:

  1. Non é fácil seleccionar só unha foto pero por deseño e dificultade voto por La ciencia contra o crime e El elixir de la muerte

    ResponderEliminar
  2. A foto que mais me gusta é a de la ciencia contra el crimen, porque parece moi real.

    ResponderEliminar
  3. Voto a el elixir de la muerte y a la ciencia contra el crimen porque me gustan.

    ResponderEliminar
  4. A mellor, Una tumba para los Romanov. Ten moito traballo

    ResponderEliminar
  5. Voto a "La ciencia contra el crimen" porque me parece unha foto moi elaborada e orixinal.

    ResponderEliminar
  6. Voto a "El elixir de la muerte" porque é moi orixinal e está moi elaborada

    ResponderEliminar
  7. Voto a "Elixir de la muerte" porque é moi orixinal.

    ResponderEliminar
  8. Voto a "Elixir de la muerte" porque me gustou moito a idea para elaborar a foto.

    ResponderEliminar
  9. El elixir de la muerte, tanto pola dificultade de preparar a escena como a clara union entre a imaxen e o argumento do libro.

    ResponderEliminar
  10. A mellor foto, La ciencia contra el crimen

    ResponderEliminar
  11. voto a La Ciencia Contra el Crimen

    ResponderEliminar
  12. voto a meteorito xa que me pareceu moi interesante.

    ResponderEliminar
  13. Voto a "El elixir de la muerte" porque me parece unha foto moi orixinal e moi elaborada.

    ResponderEliminar
  14. A foto que máis me gusta é a de "Una tumba para los Romanov". Está moi elaborada e paréceme moi boa.

    ResponderEliminar
  15. voto por el elixir de la muerte porque está moi ben traballado a montaxe e o escenario

    ResponderEliminar
  16. voto polo elixir de la muerte porque ten moita dificultade facer o que fixo co libro

    ResponderEliminar
  17. voto a el elixir de la muerte porque me gustou moito a foto

    ResponderEliminar
  18. voto a Cazadores de dragones pola sua imaxinacion

    ResponderEliminar
  19. Pola sua orixinalidade voto a Glub

    ResponderEliminar
  20. voto la ciencia contra el crimen

    ResponderEliminar
  21. Voto por El elixir de la muerte porque me pareciu moi orixinal a foto.

    ResponderEliminar
  22. El elixir de la muerte pareceume a mellor foto, voto por el

    ResponderEliminar
  23. Voto a La ciencia contra el crimen

    ResponderEliminar
  24. Eu voto por 'Ciencia contra el crimen'; moi orixinal a fotografía.

    ResponderEliminar
  25. órganos a la cara, de alicia ferreiro
    porque me parece moi interesante

    ResponderEliminar
  26. "Meteoritos" porque me interesa moito o tema e a foto é moi bonita

    ResponderEliminar
  27. voto a meteoritos porque me tuvo rompendo a cabeza fariña

    ResponderEliminar
  28. Noraboa Ángela, a túa foto foi a gañadora deste concurso final.

    ResponderEliminar

¿Estás seguro de que queres comentar?